Två…

 

storstrut.jpg

Antal tuggor för att sluka en storstrut:

 

two-fingers.jpg

 

Håll med om att du är lite impad?

.

 

 

 

//S – ?

7 responses to “Två…

  1. Mest ont i magen om jag ska va riktigt ärlig… bara tanken liksom…

  2. Varför testar man sådant? Bara en liten undran… 🙂

  3. Iiiiiiiiiiiiiih! Kallt i magen ju!

  4. Måste isa rejält i tänderna. :-S

  5. Jag är djupt impad men jag tänker träna när jag kommer hem!

  6. Snart–> Nähä?!

    Elle–> Nä, inte så värst.

    L8–> Så att ni slipper…

    Åsa–> Jooo bätt! 😀

    Linda–> Jovarrs! 😀

    Risken–> Jag veeet att du är impadsomfan, att du knyter nävarna i byxfickorna och önskar att det var DU som gjort det istället. Lugn, min vän, det kommer till dig oxå. Snart kommer det över dig med 😉

Kommentera

