Kallt…

Och här sitter jag och kramar mig själv, när jag egentligen borde stänga fönstret istället!

Jag borde skaffa mig en flickvän.

//S

10 responses to “Kallt…

  1. Så att hon ska stänga fönstret åt dig då eller?

  2. Förstår känslan =( Det är ÄNNU kallare när man är själv….

  3. Det borde du verkligen=)

    Men det är ju lättare sagt än gjort=(

  4. Kan inte din förälskade fluga hålla dej varm :-))

  5. Ja det borde du. Do it, do it!

  6. klart du ska :)hela världen är full av söta o rara flickor…go for it 🙂

  7. Du Snubben… två saker… När får man veta vilket alternativ grannen valde och var är bevisbilden??? Tror att fler än jag är nyfikna på det =)

    För inte smiter du undan inte…. sån är ju inte du 😉

  8. klart du ska. det sägs att det är mysigt 😀

  9. Love sucks! I alla fall för tillfället… 😉

Kommentera

