Det gäller att smida medans järnet är varmt…

Jahaja. Då ska man på’t igen då. Det är liiiite tidigare än jag hade planerat. Men vaddå, man kan ju inte låta alla chanser gå förbi en ba’fr’att det inte passar in i ens liv rent tidsmässigt?

Go’dag! Ska’ru stå här och löka eller ska’ru med hem å göka?

Nähädu, det passar inte in rent tidsmässigt, men tack ändå.
Ajöken fröken.

Det gäller ju att smida medans järnet är varmt, som man säger.hot_dj.jpg

Varmt och hett lär det i alla fall bli för dem som kommer att
dansa efter min pipa, nu i helgen. Det tänker jag se till.

//S – Man
Kan klappa takten

Andra bloggar om: , ,

11 responses to “Det gäller att smida medans järnet är varmt…

  1. Hmmm. Och var kommer detta att ske? *nyfiken*

  2. Ja tänk att det undrar jag med =)

  3. Hallå där!
    På nån vänster lyckas jag alltid tappa bort dig mellan varven.
    Fast rätt som det är, hittar jag dig igen.
    Kul!
    =)

  4. Å vilken stad pratar vi?
    Jag ska ju söderut snart dåråva 🙂

  5. Ameh! I Göttlaännaborg, såklart 😀

    Aniara–> Häftigt! Jag märker dessutom att du ÄNTLIGEN lyckats få tummen ur och sticka ifrån den där eländiga msn. Inte en dag för tidigt.

    Om väldigt snart blir vi dessutom grannar i samma stadsdel i Göttlaännaborg, oxå 😀

  6. Nänänä! Lite mer exakt än så, tack! *otillfredsställd*

  7. I Centrala Göttlaännaborg 😀

  8. Meh! Där ligger ju allt juh!

  9. Hur menar du då? *förvirrad*

Kommentera

