Naken, bunden och sursomfan…

Fan vad jag tycker synd om den här snubben. Jag gör verkligen det.
Tänk dig själv att hamna i samma situation!

Men… ponera att du hamnade i den situationen, fast det var på FILM och inte på riktigt… kanske! Hade du inte känt dig aningens liiiite besviken då?
Kunde precis tänka mig det.

frederic_210.jpg
Fredrik Von Analt ville bara ha lite skoj, och så blir han bunden på det här nedriga sättet.
Usch!
Nä, jag tycker verkligen synd om honom.
Man gör inte sådär.

Det tycker jag inte.

Ciao

//S – Man

OJDÅ! Nu när jag läser igenom mitt inlägg ser jag att jag stavat Fredriks efternamn lite galet. Von Anhalt ska det vara, med H, och ingenting annat.

HAHA! Jajääälar serru. Så galet det kan bli ibland…

Andra bloggar om: , ,

14 responses to “Naken, bunden och sursomfan…

  1. Oups =)

  2. hehe jag är nog så pass elak att jag inte kan låta bli att flina åt det här. det är förnedrande javisst, men nakenhumor går alltid hem hos den här omogna kvinnan.

  3. Det är så bra. Det är så bra så jag är lessen att jag inte är en av de 3 som gjorde det där mot honom >:)

  4. Elle–> Oupps! Han gjorde det visst igen.. 😀

    Vargis–> Skadeglädje när den är som allra bäst, helt enkelt 🙂

    Nini–> Ja, det blir knappast bättre än såhär. Tänk att hamna i världens samtliga blaskor, med brallorna nere såsom Mr Von Anal.. f’låt… AnHalt 😮

  5. Tur för honom att han fick behålla kepsen….
    Hur hade det annars sett ut?????? 😉

  6. Apropå ingenting så flög jag över din del av landet igår men jag såg inte att du vinkade. 🙂

  7. Bah. Det känns som en scam för att få medial plats. Och vad har de bundit honom med? plastpåse? hur svårt är det att ta sig loss liksom, och hur larmade han polisen om händerna var fastbundna…viftade med…?

    😉

  8. min första tanke var…med VAD ringde han???..händerna sitter ju i ratten..undrar vad man använder sig av för lösa kroppsdelar för att kunna ringa..hmm..foten kanske 🙂

  9. Steffe–> Han är nog bunden med sitt skärp. Oerhöerd otur att han lyckades bli ”lurad” såpass att han blev helt naken…
    Jag hade nog valt en mera… påklädd variant om jag sökte mediautrymme. Men alla är vi ju olika 😀

    Bittan–> Om man är Zsa Sza Gabors man, bor i Beverly Hills och har en Rolls Royce, nog fan är bilen maxutrustad då. Jag kan ringa SOS genom att trycka min näsa på några knappar på ratten i min BMW t.o.m…

  10. varför har jag ingen sån bil..tänk om detta händer mig!!!! 🙂

  11. Bittan–> Ja, DET är en ytterst relevant frågeställning! Man har ju larm, GPRS och fa-an och hans jääla moster inprånglat. Men klarar man av att, i en nödsituation, ringa med näsan i en sketen Volvo t.e.x.?

    NÄH!! Det läääär ju skitasigsomfan.

    Därför: Läs och lär, gott folk. Läs och lär..

  12. hrm hrm…. som den volvofantast jag är så kan jag väl bara meddela att en som kör volvo klarar sig garanterat ur sådana där situationer UTAN att bli fastbundna, vi är smarta sörru… att bmwsnubbar måste ha med näsanringbar telefon säger väl både ett och annat… eller;)

    Bittan: Du kan ju bara köra över dem med din bil 😉 Det e ju en merca jue;)

  13. Ska börja arbeta övertid som fasiken så jag kan köpa mig en bil där jag kan använda NÄSAN för att ringa SOS utifall att det skulle hända mig .SÅ fåre bli 🙂

  14. Elle–> Aaaaahahahahahahahaha….. Du är ju full av humor! Typiskt för Volvofantaster, eller?

    Bittan–> Jo, det är nog lika bra att sätta fart på en gång. Man vet aldrig när du behöver ringa med näsan nästa gång 😀

Kommentera

