Ningen Naning. Alls…

AHAH!
Här är hon igen, den mycket märkliga människan:

Jag varken hör eller förstår ett ord av det hon säger. Ser att hennes mun rör på sig men det verkar som om någon har stoppat mitt huvud fullt med bomull, jag fattar inte vad det är hon vill kommunicera.

Och så dessa rådjursögon mitt upp i alltihop..

Ciao

//S – Man
Bortdribbladsomfan

Andra bloggar om: , , ,

4 responses to “Ningen Naning. Alls…

  1. hehe! Män är så lättkollrade! Så här säger hon: Hon vill fortfarande ha en video av dig som du ska spela in med dig själv och så vill hon att ni ska ses snart! Lätt som en plätt! 🙂
    Kanske den flickvän du tyckte att du saknade finns på Aljazeera…? 😉

  2. Lustigt, för mig lät det mer som
    ”Snubben! Kom och kom och kom och kom och TAAAAA mig!”

    =)

  3. Hahahahahaha du är så lätt!!!

  4. Lina–> Jag ska minsann skicka in en video till henne 😉

    Ms.Take–> Precis vad jag ”hör” oxå.. 😛

    Nini–> Jag vet 😦

Kommentera

