Helt galet…

Ja jäälar serru.

Ikväll blir det ut och dôna både innan, under och efter spelningen.
I tur och ordning blir det som följer:

  • StOOra Teatern, där A – Man lirar
  • LL, där jag lirar
  • Okänd ort, där VI lirar

Ja, det kommer att bli så tokgalet att det knappt går att sätta ord på det.

images.jpg

Det blir med andra ord: Helt galet!
Nu hör vi hårt.

//S – Man
Helt galen

4 responses to “Helt galet…

  1. ”Snurra” inte till det nu bara… *ler*

  2. galet är bra, have fun!

  3. Blidde det sent?

    Jag spelade igår också och blev älskad. Men det var inte direkt så att jag uppfann hjulet… Jag hade en del friska grepp, men lik förbannat stod jag där och spelade flera schlagerlåtar i alla fall.

    Men det är uppfriskande att se att så många verkligen älskar ”Play that funky music” med Wild Cherry…

    Klockren taktmix över till ”That’s the way I like it” och ”Blame it on the boogie”… Hört historien förut? Autopiloten var på, men det fonkade fett, som någon brukar säga.. 🙂

  4. Elle–> Närå… 🙂

    VOFF!–> Yupp! Galet är bra.

    Käck–> Sent? Sent??? Sentsomfan! Och det fonkade fett 😀

Kommentera

