Sexblogg…

Det är så varmt och fuktigt i luften att jag sitter här framför min lilla Lappe i bara mässingen. Luftfuktigheten måste vara närmare 99%. Och vad ”bara mässingen” innebär kan du ju få fundera på..

Kände för att jämföra lite statistik såhär på kvällskvisten;

Inlägget om Sex Säljer drog en liten bit över 400 unika besökare, varav ungefär 150 kom från gOOgle, med allsköns söktermer…
Det jag skrev om Våldtäktsskydd lockade ”bara” strax över 200 unika besökare.

Man kan dra vissa slutsatser utifrån det. Jag måste ju helt klart skärpa till mig lite grann. Kan inte fortsätta mesa på som jag tydligen har gjort, år efter år. Tråkigtsomfan! är vad det är.
Jag måste skriva mera sexigt eller kanske mer om Sex för att nå nya nivåer med mitt skrivande. Eller visa mera HUD.
Vad är jag för en jääla mes, egentligen???

I ett första försök att sexa till min blogg, tänker jag därför vara helt hänsynslös mot både mig själv och alla mina Unika besökare. Jag kommer att vika ut mig själv med en sån självklarhet, nakenhet och hänsynslöshet att ordet: Ohhh… You’re sooo verrry verrry banned from the WordPress blogging system – for all eternity, you %#*! perv… äntligen får en kropp!

Skygglapparna av, lampan släckt (eller vad man nu föredrar) och ungarna i säng, för nu jääääälar kör vi!!!!

ear.jpg
Mitt öra

Man får helt enkelt stå ut med lite nakenhet i fortsättningen, om man ska kvala in för att läsa Snubbens blogg!

Ciao

//S – Man
Sex Bomb, Sex Bomb. You’re my sex bomb…

Andra bloggar om: , , , , ,

14 responses to “Sexblogg…

  1. Ja jävlar. Nu bidde det blött!

  2. Ja jäälar sörrni, det här blir ingen lek längre… 😛

  3. Oj, du måste ta det lite lugnt i början….

  4. Hjälp…. …blir det mer naket än sådär så törs jag nog inte läsa din blogg mer…*ler*

  5. Spännande…..

  6. Nämen..nu är det nästan naket här jue 🙂

  7. Ujdå, so the heat is on då.. 😀

  8. Åhh… vänta bara. Det blir värre än så här.
    Mycket värre..

  9. det där med wordpress är väl genomtänkt för vad jag kan förstå beror det på vad man kan prestera på 9.83 sekunder, Tyson Gay gjorde det på 9.85 men då bara sprang han. alltså sprang bara fort som fan. vad s.mannen uträttade på sina 9.83 har dom inte haft tid att trycka i världspressen än för det var för mycket och för begåvat. nu stiger spänningen känner jag men vad säger ni om följande timing
    klä sig snyggt som dj
    resa några mil till jobbet
    spana in de bästa låtarna för danssugna
    spana in de vackraste damerna på dansgolvet
    i mobilen prata med polarna i samma yrke
    hälsa på polarn med gig inte längt ifrån
    få siffrorna av miljonären som äger stället
    läsa och skriva bloggen hemma
    ja. ni ser vad livet kan utvidgas i det oändliga på ynka 9.83 – nöjdare kan ingen vara och worldpress fick vänta.

Kommentera

