SEX SEX SEX SEX SEX SEX…

Jag kan bara torrt konstatera, att om jag har ordet sex eller sexblogg i rubriken så generar det över 200 unika besökare till min blogg. Det bevisar ju bara att jag är på helt rätt väg, tycker jag.

Det känns riktigt härligt att numera vara en sexblogg. Fattar inte vad jag höll på med under alla dessa år när jag tragglade om mitt innehållslösa liv. För jag menar, vem brydde sig egentligen? Nej, det är ju sexig man ska vara!

Och sex säljer ju som bekant – somfan. Såfan vet om jag inte ska börja sälja annonsplatser här oxå?! Kan ju bli fett med deg, menar jag.

Nåväl, efter flera fruktlösa försök att ladda upp ett nytt hett foto på mig själv, slank det äntligen igenom. Det vette faaa-an vad det är för fel på internettet idag, det kanske har fullt upp med att dirigera om all sextrafik till min blogg??

Inte helt otroligt faktiskt..

Hur som helst; här kommer ÄNNU ett hett foto på mig. Den här gången i en riktigt utmanande pose. Här vill jag minnas att jag låg på en björnskinnsfäll med ett glas champagne i ena näven, och med ett jäääääääla sug i blicken:

snok.jpg
The Snok

Vad. Säger. Du. Nu. Då?!

Now we´re talking, säger jag!

Ciao

//S – Man
Hetsomfan heltenkelt

Andra bloggar om: , , , ,

15 responses to “SEX SEX SEX SEX SEX SEX…

  1. Uj uj uj,känns det inte svårt att lämna ut dig själv sådär?
    /Väntar med spänning på flaschade lillfingernaglar!

  2. Inga fötter, promise!

  3. Snart vet man ju exakt hur du ser ut!!

  4. SKÄGGSTUBBEN DÅ SNUBBEN!!! flåt inte meningen att skrika… *ler*

  5. Håll i er, era små monster; DET KOMMER MERA!
    Oh, f’låt.. menade inte att skrika

    😀

  6. Åh, sexy man! Snart kan vi alla göra en Snurre-klippdocka! Vem vill du ha en uppblåsbar docka! Du kommer göra sextillbehörsaffärerna tomma, få dem att konka….

  7. Wow, vilken sexig snok! Man blir ju alldeles till sig i trasorna, god damn it!

  8. Nice…jag vill se ögonen!!! Nu nu nu!!!!

  9. Du har hittat en guldgruva. Ordna en auktion och sälj dig bit för bit till högstbjudande.

    Du är en slipad (och sexig förståss) biznizman!

    🙂

  10. Jag såg en gång en man på Kefalonia som hade en näsa som såg ut som, eh, ja alltså, den såg inte ut som en näsa, utan mer som en, eh… *rodnar*

    Det är en himla tur att du inte är han Snubben, för då hade alla trott att bilden visar något annat. Eller *tänka tänka* om inte du är precis tvärtom alltså, för i så fall, eh *rodnar* så är det just det/den som bilden visar????

  11. Jag vill inte vara en sån som märker ord men.. det var lite roligt att det blev generar istället för genererar där i första stycket..för båda orden kan ju stämma med tanke på ämnet 😀

  12. hmmm..hoppas det där är näsan o inget annat *ler*

  13. Jag kan knappt vänta tills….

  14. Snubbepussel! 🙂

Kommentera

