Trendmåsten under 500:-…

Jag vet varför jag läser dem. Det är för att jag vill irritera mig över något. Jag söker något att bli irriterad på. Det är dumt, väldigt dumt, men ändå så läser jag dem.

I dagens Sexpressenbilaga Fredag, står det att läsa följande:

10 trendmåsten under 500: –

Och så är det b.la en bild på en T-shirt med texten LIES, LIES, LIES. från den danske klädskaparen Mads Norgaards.
lies.jpg
En kOOl T-Shirt för endast 499:- … endast.

499:- för en T-Shirt!!!

Kalla mig dryg eller snål eller dumsnål, men vem fa-an pröjsar 500 spänn för en sketen T-Shirt???

Någon tjänar väääähähähäldigt mycket pengar här. En T-Shirt som tillverkas i Kina kostar kanske 5 spänn i inköp, på sin höjd. Ska man ha megakvalitet så… ok, 15 spänn. Det är inkluderat frakt unt rubbet.

Någon tjänar vääääähähähäldigt mycket pengar här!
Och det är kanske inte så sexigt, när det inte är du som gör det.

//S – Man
Kosta skjorta

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

