Smisk & sånt…

Sitter och celebrerar helgen, precis som ett mäktigt åskoväder passerar förbi The Hålan. UJSOMFAN, så det mullrar!!!

Och min internetuppkoppling har fått spelet! Det slår av och på hela tiden. Egentligen så borde man kanske inte ens sitta vid Lappen just nu…

140034_1.jpg

Läskeblasken flödar och umgänget är… nåja, har väl aldrig haft några större problem med mig själv, så jag får väl säga: Ok, trots allt.

Läskeblasken för kvällen heter Oude Kaap och kommer från sydafrika. Jag har aldrig varit där och hälsat på någon gång, men h*n verkar trevlig för det.

H*n skall dock avnjutas väl kylt, står det på lådan. Viktigt sånt..

Grejjen med Oude Kaap är att h*n innehåller 14% alkohol så det gäller verkligen att ha koll på antalet läskeblaskglas man bälgar i sig, annars blir’e sjögång. Sjögång på riktigt. Som på sjön.

Oude Kaap Smiskar rätt så fint, skulle man kunna säga.
Och eftersom det här är en Sexblogg så passar sig ju det ganska fint, inte sant?!

Så… smisksomfan på’re!
Nu äre hälg.

🙂

Ciao

//S – Man
Nästa sexminister?

Andra bloggar om: , , , , ,

One response to “Smisk & sånt…

  1. Jag vill också ha ett åskväder. Det är jättekvavt här.
    Och jag älskar åskväder…

Kommentera

