Sexiga ögon…

Jag vet att, som sexbloggsstjärna, så sitter mycket av ens unikitet i ögonen. Eftersom jag verkligen inte lämnar någonting åt slumpen i mitt sexbloggande, … nä! Det gör jag verkligen inte. Så känner jag att suget i mina ögon är minst sagt avgörande.

Och jösses!!! sicket sug jag har i dem! Uj uj uj…

För att verkligen visa alla mina fans det, lägger jag ut en bild på det här.

Ja….. nu var det ju sol den här dagen, men bakom dessa solglasögon är det ett jääääla sug, det ska’ru veta!

da-cool-dude0.jpg

Ett vansinnigt sug. Verkligen.

Ciao

//S – Man
Ett jääla sug, helt enkelt

Andra bloggar om: , ,

10 responses to “Sexiga ögon…

  1. Fiiiiiiiiiinally…fastän man knappt ser nåt 🙂
    Chicken!

  2. Men vaddå, varför har du lagt ut en bild på Fredrik Ljungberg?

    😉

  3. Så nu har vi örat, näsan och ett par glasögon… me skäggstubben då? Den borde vara färdig nu…eller? *ler*

  4. Äh! FUSK!! Av med brillorna hörru!

  5. Varför är det du som har alla bra idéer och inte jag.

    RESPECT

    🙂

  6. Äntligen 😉

  7. ASG
    Du är för skön =)

Kommentera

