Snubben diggar Per Morberg…

Jag kollar just nu på TV4 och skådespelaren/kocken Per Morberg. Idag ska han bl.a göra en desert bestående av päron inkokta i saffran och typ, fem kilo socker.
per.jpg

Det är inte så noga med någonting när Per röjer runt i köket. Och det är just det som är så härligt befriande, om man jämför med alla andra själlösa TV-kockar som figurerar i TV-rutan just nu.

Ett tag irrade Per runt och letade efter en slev.
Ameh… VAFF! Hur fan har jag lyckats med att slarva bort den??
Vart han till slut hittade sleven?

På botten i den stOOra grytan, där han tänkte koka Päronen.

Snubben både känner igen sig OCH diggarsomfan!

Ciao

//S – Man
En verklig virtuos i köket

Andra bloggar om: , , ,

2 responses to “Snubben diggar Per Morberg…

  1. diggar också denna annorlunda ”tvkock” rörigt precis som när jag själv håller på hemma i grytorna. att tappa sleven i grytan är alls ingen ovanlighet i mitt matlagande…men japp kul har jag 🙂

  2. Shit va jag känner igen mig! 😉

    HAHA

Kommentera

