Bubbles…

Ååååååååh!

Jag blir så sne på mig själv!!
Har fastnad något alldeles förskräckligt för det här spelet:bubbles.jpg

Vad du än gör: Tryck INTE på bilden!

Ciao

//S – Man
En dummer

Andra bloggar om: , ,

24 responses to “Bubbles…

  1. Det där spelat har du ”pushat” för förut… det är fruktansvärt beroendeframkallande och man blir lätt sittande ett par timmar om inte mer… har inte tid med det ikväll… jag ska ju börja jobba imorgon efter min långa semester. 🙂

  2. Attans jädrars. Nu fastnade jag OCKSÅ.

  3. Ja jösses, ja. Det är ett helt igenom hemskt spel. Skit är det verkligen med det. Verkligen.

    🙂

  4. åh inte nu igen.. men denna gång ger jag fan i att klicka på bilden. säger god natt istället och kramsomfan!

  5. Hehe det där är skitkul ju.. 🙂
    Provat Bejeweled? Annars googla.

    Här är en rolig länk med hamstrar:
    http://www.pufiti.com/oyunlar/cocuk_oyunlari/2af739e4374d825aafa8b12cf63a4b65.swf

    btw har jag addat dig på msn men du mobbar mig.
    But it’s ok 🙂

  6. Varga–> Du är klok du 😀

    Samira–> Mobbar dig? Ska det vara nobbar dig kanske? Nej, jag nobbar eller mobbar ingen. Det var bara lite rörigt idag när jag loggade in på min msn. Be patient, my friend 🙂

  7. Fy f*n för dig Snubbegubben!!!
    Du fick mig fast förra gången,och jag har i min tur råkat smitta andra.
    Jag ser inget slut på det här!
    Finns det botemedel???

  8. jisses nu blir jag sittande här med en massa bollar igen….attans oxå :)kan INTE låta bli jue 🙂

  9. Gahhhhhhh! Jag har det på min handdator. Låt det bli känt att jag inte får något vettigt gjort så fort jag drar igång den. Maken till addiktivt(?) spel får man leta efter.

    *klickar på länken*

  10. Det är verkligen inte snällt att dra in ännu fler i kulträsket! Räcker det inte med oss som redan fallit? Vart åker man på rehab? Pröjsar du?

  11. Ja,jag ser att du VARNAR! Men det hjälper inte! Fingrarna har eget liv!

  12. Helt klart beroendeframkallande!

  13. Fan! Jag gjorde det. Du har lurat mej ner i knarkBubblesträsket.

  14. Din lilla jäkel! Det där har jag redan gått på en gång och fick inget gjort på flera fakking veckor!!! Jag. Ska. Inte. Klicka. På. Det. !!!!!!!
    AARRGGHHH!!!

  15. Jag hade skiten på min TV-dekoder. Och nu sitter jag där igen… 🙂

  16. Vi måste diskutera det här med att länka till små menlösa spel som gör att jag inte får något gjort överhuvudtaget på mina lediga dagar!

  17. MAHAHAHA!!

    Ni har nu träffat ”The Grandmaster av bubblor”! Det ni! Jag har knäckt spelet så många gånger och legat på top 10 hur många gånger som helst! Aj äm däe maddafakkin king of bubblor! MAHAHAHA!

    Jag har verkligen för lite att göra…

  18. Your result of 48300 has been added to the score table….

    fuck jag behöver jobba för att ens smyga in på top 10000

  19. Allt är ditt fel.

    *ser ut över ett hem som ser ut som en ruin*

  20. Nej nej nej Snubben, inte igen! Du vet ju att jag inte kan låta bli!! 😉

  21. Du, Snubben, det var inte alls snällt av dig dela med dig av spelet. Det tog mig 4 timmar att rensa hela spelfältet från de där djäklans bubblorna! Men jag lyckades till slut. Tur, för annars hade jag nog inte fått någon sömn alls.

  22. Inte snällt att länka till beroendeframkallande spel. 😛

  23. 176480 hittills. Ditt fel…. 🙂

  24. Så jäkla beroende framkallande! Själv sitter jag och spelar http://www.nätspel.se/play-4478-More_Bloons.html också riktigt tokigt beroende framkallande, som tur är spelen gratis ivf, annars hade man ju blivit fattig! 😀

Kommentera

