Nytt spår…

Har en del viktigt att ta tag i ett tag framöver. Därför är jag mer än frånvarande, för tillfället. Viktiga beslut skall tas, och en ny stig måste trampas upp.

12_stig.jpg

Och plötsligt kom jag på vilken kul person jag måste vara att leva med: djup, kryptisk och… lite viktig sådär.

Det är jag och den där Lasse Norén, lixom.

Ciao

//S – Man
En kul kille

11 responses to “Nytt spår…

  1. På återseende.
    Jag kommer sakna att läsa här.
    Lycka till med det viktiga.

  2. Lycka till med vad det nu är du planerar!

    Gå inte vilse bara…

  3. Lycka till med det viktiga! välj rätt stig bara 🙂

  4. Att stå vid ett Vägskäl är bland det mest svåra som finns…hur 17 vet man vilket som är rätt… men jag tror du klarar att både välja rätt stig och trampa upp den riktigt bra! På återseende =)

  5. ha det bra så länge och ta den tid du behöver. kramar från vargen.

  6. Kom snart tillbaka!

  7. Har just läst din nattliga blogg och kan som svar säta att stigen är bekant. själv har jag varit så långt från en skogsstig man kan komma – i tvättstugan och tvättat 150 kg tvätt, gissa åt vem.
    den husliga önskar god fortsättning på planerna.

  8. ”Man of many mysteries”. Lycka till och hoppas att det har blivit som du velat nu i veckan. Håller fortfarande tummarna och börjar få lite kramp i dem så ge gärna besked med det snaraste. 😉

  9. Lycka till på din nya stig, Kulkillen! 🙂

  10. Kaos är granne med Snubben, typ.

    Vi hörs!

  11. Kul, med Lars Norén?
    Eeeeeeh, visst 🙂

Kommentera

