Helt galet…

Ikväll blir det helt galet, tror jag.
Helt skitgalet, faktiskt!

Staden, eller namnet, London är i högsta grad inblandat i galenskaperna.
Kan det egentligen bli mycket galnare än så?
Jag tror knappast det.

Nä, nu måste jag rusa. Ska lira ikväll igen.
Sitter i en hotell-lobby just nu, och laddarsomfan.

Hur är det annars, där ute i stugorna?

//S – Man
Laddad kille

13 responses to “Helt galet…

  1. galet…så ska det va jue…tror att du på dina spelningar Rockar fett..känner lixom det på mig 😉
    kram

  2. Jo du, vårt samliv här hemma domineras idag HELT av det f-b spelet Bubble Shooter!!!

    Det är ditt fel Snubben! Och det är läskigt det här att beroende gör att man vill dra in fler i eländet.

    🙂

  3. I stugan känns det bara bra!

  4. Kom till min blogg, jag ber på mina bara knän

  5. Bara fint serrö..

    Hur går det med stigen?

  6. Det var skitsurt i stugan igår men idag är jag lite mer uppåt. Har mina nya jeans, strl 31 (tackarsomfan!), mina nya skor och en skitfräsch skjorta. Ska luncha med en vän och sen träffa min studievägledare som ska leda in mig på nya, smartare vägar. Kan det bli bättre? 😀

  7. Stuga…….. Villaägare om jag får be…eller radhus är det faktiskt bara men.. 😉

  8. När jag va i London var jag 12… Vet inte om jag tyckte det var galet precis.. Men jag kanske skulle ändra uppfattning om jag åkte dit nu när jag är lite mer vuxen.. 🙂

  9. Ja galet verkar det ha blivit eftersom du verkar ha kommit vilse… VAR ÄR DU??????????

  10. Var är du.tog du fel stig i alla fall och gick vilse???

  11. du snubben…nu var det länge sedan…. kom tillbaka…snyft

  12. Så här många dagar utan ett inlägg från din sida harjag inte varit med om tidigare. Var är du? *-)

  13. Bittan–> Kan du fethajja! 😀

    Åsa–> Oupps! 😛

    Risky–> Fint. 🙂

    Henke–> …

    Emm–> Det går bara bra, tack 🙂

    Nini–> Strl 31!!! Imponerande! 😀

    Pia–> Inget gods ännu så länge då.. 😉

    Suss–> Man är väl inte särskilt busig när man är tolv och är i en storstad som London?! 🙂

    Katta & Bittan & Elle & L8–> Jag tog fel efter Willys. Skulle ha svängt höger istället för bara köra rakt fram, där..

    Men nu är jag på rätt spår igen 😀

Kommentera

