Här är jag…

Jag har bestämt mig för att go public. Jajjamensan. Så är det.
Jag menar, VAFF! Det är väl ingenting att hymla med längre. Har man en Sexblogg så har man, och då ska man kunna stå för det och visa det, tycker jag. Allt annat är bara rena tönterierna.

Så här är jag, som vanligt gladsomfan, på ett ganska så nytaget kort… tror faktiskt att jag tog det igår:me.jpg

Syndsomfan bara att det råkade komma en fotboll ivägen just då, när jag tog kortet. Jäääligt synd faktiskt. Jag menar… kunde de inte kickat bollen ett par frames senare, lixom? Jääla skitungar!

Nåja. Då var det överstökat i alla fall. Känns genast mycket bättre faktiskt!

Ciao

//S – Man
Outadsombah’fan

Andra bloggar om: , , ,

15 responses to “Här är jag…

  1. Snubben…. mannen som ger bollen ett ansikte.

    Dagens första grav!

    Något nytt om Snubbemorsan, förresten?

  2. Visste väl att du skulle vara rund o go i ansiktet 🙂
    förresten skönt att ha dig tillbaka 🙂

  3. Ha,ha! Nädu, mig lurar du inte i att du skulle vara tom i bollen! Jag vet nog bättre än så! 😉 Hur var London?

  4. Eftersom jag har hängt med ett tag, sen msn space, minns jag på ett ungefär hur du ser ut. Om du inte hade ett foto på nån annan där då. Det skulle vara lite typiskt dej det klart. Det var INTE Ljungberg i alla fall, det vet jag bestämt.
    Så de så. You can’t fool me!!

  5. Någon borde ge kidsen en rund boll. Den är ju oval!
    Kanske därför den hamnade framför ditt ansikte.
    🙂

  6. Men så likt det var… hade känt igen dig varsomhelst! 😉

  7. Marianne–> Allt är väl med Snubbemorsan, tackar som frågar. 🙂

    Bittan–> Jo, rundsomfan. 🙂

    Lina–> London var finfint. 🙂

    Tina–> Skulle JAG hålla på och luras sådär?! 😮

    Risky–> Det är banne mig ingen ordning alls på ungdomen idag. Är det inte ovala bollar så är det facebook eller våldsvideos. Usch, säger jag bara! 😀

    L8–> Precis. Precis sådär ser jag ju ut 😀

  8. Shit du är HET!

    (Hahaha@Marianne ”Dagens första grav”*

  9. Jo men den halsgropen är bekant….och kepsen är på ser jag!

  10. Och kortet är det VERKLIGEN taget i går? hrm hrm….=)

  11. Det är precis som i tidningarna, när de ska visa en bild på någon, känd eller brottsling. De publicerar bilden men lägger över en svart ruta…

  12. Du är het som vanligt!

  13. Så jääla snygg! 🙂

  14. Het & Schnyggsomfan! Synd bara på den där fotbollen..

    😀

Kommentera

