Studiebesök…

Känner mig inte alldeles säker jusdt nu. Har fått en och annan stänkare för myckeT. Idag var det studiebesök i Göttlaännaborg som gällde. Alla dessa jääla studiebesök!

Var nere på Peacock en stund. Det var trevligsomfan. En kOOl DJ som hade koll på läget. Han vvar visst fransman. Kul för honom.

Nä, nu blir’e bingensomfan.

Nya äventyr att rapportera om imorgon igen.

Ciao

//S- Man

6 responses to “Studiebesök…

  1. visst är det underbart att vara bakis..love it. hursomhelst, önskar dig en trevlig helg!

  2. Howling–> Bakis? Skojjar du, eller?? Har letat efter min ena strumpa i en halvtimme nu, utan att hitta den. Så om någon ser en snubbe med bara en strumpa på sig ikväll – hälsa!

    😀

  3. Nytt SnubbenMode kanske??? Gå från sexblogg till modeblogg kanske?? Ha en mysig helg 😉

  4. Bittan–> Om jag fortsätter såhär blir det nog mera en nakenblogg än något annat.. 😉

  5. Då kanske vi sprang på varandra utan att veta det – skön stämning men inte mycket folk på PC i fredags 😉

  6. Ms.Take–> Det är jag tämligen säker på att vi gjorde. eller, i alla fall stod vi väldigt nära varandra. Du och din polare tog varsitt glas champagne, om jag inte missminner mig. 🙂

Kommentera

