Dagen efter kvällen före…

Igår vid 24:00:

kal7.jpg

Jaaa…. lilla gumman. Jag äääääger hela världen. Frågor på det?

Idag vid 12:00:

da-cool-dude0.jpg

Vad ljust det är. / Kan ni inte vara liiiite tystare? / Har ni Smoothies? / Nej, jag vill inte ha frukost. / Två, tack. Två treo’s.

Aj… ?

Ciao

//S – Man
*ynk*

4 responses to “Dagen efter kvällen före…

  1. Men herregud! Det KAN inte banka i golvet! Ser du inte att jag svävar fram, för din skull!! Nävisstnä….väääldigt mörka solglajjer! Hoppas du hade kul i alla fall…???!!!!

  2. tsssssssssss
    Det där treobrusljudet, du vet.

  3. jag slapp baksmällan igår. men det var märkligt. mycket märkligt. jag hoppas du mår som en prins idag!

  4. Huvudvärk kan komma plötsligt…

Kommentera

