Jag dejtar Elena Paparizou…

Det var faktiskt lite otippat att det skulle bli oss två. Jag menar, vad är oddsen lixom. Men det klickade på en gång, kan man säga.
Inga konstigheter alls.

Det handlar väl i mångt och mycket om att varandras livsstilar matchar.

elena.jpg

 

–>Vilken kändis dejtar du?<–

 

Tipstack till: Fina Lina

 

//S – Man

Andra bloggar om: ,

17 responses to “Jag dejtar Elena Paparizou…

  1. Jösses, jag dejtar Fredrik Ljungberg 😀

  2. Jag dejtar Martin Stenmarck… var tvungen att testa vilken kvinnlig kändis jag skulle dejtat om nu så vore fallet… enbart för att jag ibland är sjukligt nyfiken och inget annat syfte… då skulle jag också dejtat Elena Paparizou… lustigt! Tycker nog Stenmarck är snyggare förstås! 🙂

  3. Jag dejtar Mikael Persbrant…hmmm..;)

  4. Jag har redan glömt vad han heter… Såg bra ut… väldigt ung..Martin Zvennerlöv eller nåt. Jag är glad att det inte blev Persbrant!

  5. suck…jag fick Svennis..BÅDA gångerna…dags att göra något drastiskt kanske :S

  6. Jag dejtar visst Martin Stenmarck!! Undrar om han är medveten om att vi dejtar..
    Kanske ska säga det till honom när jag ska på Ladies Night i gbg om några veckor.. 🙂

  7. Ja, jag är oerhört nöjd över att Kristina Lugn åkte ut i första- och Lill Babs redan i andra omgången 🙂

  8. Jag dejtar också henne… men jag fortsätter faktiskt hellre att vara utan sexliv än doppa den donnan, så jag lämnar gärna fältet till förmån för dig 😉

  9. Fredrik Ljungberg slagen på målsnöret av Micke Persbrandt..*muttrar besviket*

  10. Shit, det blev Martin Stenmarck…….
    Får nog testa en gång till…….

  11. David Hellenius???
    WTF!!!! Anders Lundin fanns ju inte ens med!!!!! *besviken*

  12. Jag dejtar Persbrandt. Och jag var ju naturligtvis också tvungen att kolla vilken tjej jag skulle dejta, ehe, och det blev samma som du! 🙂

  13. jag hade persbrandt där en sekund men han loosade mig till alexander skarsgård.

  14. Tilde de Paula för mig. Kunde varit värre. Rätt nöjd. 🙂

  15. Micke Persbrant. Bläääää. Skulle inte vilja ta i honom med pincett. :-S

  16. Jaha och jag ska dejta Mikael Pernsbrant. Visst var vi några fler som skulle dela på honom? 😉

  17. Ja och så dejtar jag Tuva Novotny.Frågan är vem jag ska välja här… Micke Tuva Micke… Tuva. Oj vad svårt.

Kommentera

