Jag är desperat efter pulver…

Om någon har sett den här killen någonstans i krokarna:
jonblund5.gif
John Blund…

Skicka’n åt mitt håll! Hälsa, och säg att jag minsann kollade på ALLA hans program, och jag ALLTID somnade efter att de var slut (fråga Snubbemorsan, så får du höra!).

Jag är snudd på desperat efter pulver.
Bra pulver – bara det bästa är gott nog.

John Blunds sömnpulver är det enda pulver som duger, tror jag.

Ciao

//S – Man
Soverfaninte än

Andra bloggar om: , ,

12 responses to “Jag är desperat efter pulver…

  1. *asg*
    Hur gick det? Dök han upp, John, eller ordnade du problemet på egen hand? 🙂

  2. har du provat att locka dit ”han med pulvertet” genom den magiska sången då…det måste man jue..annars kommer han ju inte vettu 😉
    ”titta, kom o titta kom sätt er häromkring…..”

  3. Skenet från datorn har en tendens att lura kroppen att hålla sig vaken också. Det har jag erfarenhet av.

  4. Jag har lagt beslag på John Blund.. Sorry.. Men jag kan väl låna ut honom ibland till dej om du vill..

  5. Och hittar någon min gamla John Blund-docka så vill jag ha tillbaka honom!!!!!!!!!!!

  6. Slår vad om att jag somnade senare än dig. Tyvärr dårå!

  7. ”Titta, kom och titta, ja sätt…hmm hmmm…”. Jag kommer inte riktigt ihåg fortsättningen annars kunde jag ju ha sjungit för dig, precis som John Blund. Visserligen har ännu ingen somnat av min sångröst men någon gång ska ju vara den första. 😉

  8. Men kolla vad jag hittade… med ljud och allt… får inte det här dig att somna, ja då vet jag inte… 🙂
    http://hem.passagen.se/kurtglim/del1n/blunda.htm

  9. Ibland finns han i botten av en delad flaska rödvin. Eller gömd mellan raderna i viktig jobblitteratur. Du kan ju testa att leta där.

  10. Jag sover för mycket (läs åtta timmar, hehe). Jag vill bli av med två. Ta dem, jag måste jobba och inte sova!

  11. jag e fortfarande helt lost…fattar inte det där med poka???? vad menas med det?

  12. Pingback: Säpo… « Snubben

Kommentera

