Säpo…

Mitt inlägg Jag är desperat efter pulver… renderade i ett antal nyfikna blickar ifrån Rikspolisstyrelsen – Säpo. Den svenska säkerhetspolisen sitter alltså och smygläser min blogg. Bara därför så tänker jag ge dem lite övertid:

4spy.jpg

Balkan känns stabilt

Ryssland är ”hemma”

Maffia är tufft

Värdetransportrån är lattjo

Kalashnikov är ett vackert och användbart vapen

AK4 blir lätt för varm…

Statsministern ska avsättas

Rånarluva bör man ha på sig vid extrem kyla

Trafficking är faktiskt riktigt spännande

Knarksmuggling är intressant

Narkotika är gott

SEX säljer

Al Qaeda är som att virka lovikavantar

Bomba Sverige – Död åt de otrogna svenska rondellhundarna!

(Update: Terror…. terrorism…. Bin Laden)

Här tänkte jag lägga in en bild på MUHAMMED men det hade varit att sparka på någon som redan ligger ned, tycker jag.

Nu jäälar ska det väl ändå bli lite fart på våra hemliga poliser.

Ciao

//S – Man
Skojar aldrig om någonting

Andra bloggar om: , , , , , ,

9 responses to “Säpo…

  1. Känns tryggt att de lägger resurserna på rätt arbetsuppgifter…

  2. Jättetryggt. Verkligen..

  3. Framtidens barnuppfostran i Islamisk skepnad:
    [video src="http://www.faithfreedom.org/audio/soon.wmv" /]

  4. Risky–> Wtf?! Ryska posten? 😀

  5. Oj. Det där hade jag aldrig vågat…
    Jag blir påhoppad ändå.

  6. haha lattjo!

  7. Vet ni att SÄPO samarbetar med CIA-enheten på Stockholms ambassad. Utan att ens rodna talde S-pojken som besökte mig om att han kom på uppdrag av CIA-enheten. Otroligt men sant. Mitt råd är skriv inte att det inte är ett terrordåd att skjuta B-usch utan en nödvändighet.

Kommentera

