Allmänt upprop…

Den som är med mig och KRÄVER att Snubbebrossan startar sin egna blogg, istället fr’att spamma min somba’FAN!, skriver under här genom att lämna en kommentar.

Här är faktiskt en fantastisk bild jag hittade på SnubbeBrossan:
brossan_1.jpg:
Ja… nu är det här ju inte något nytaget kort precis, men det gäller väl än idag…

//S – Man
Är tröttsomfan på Snubbebrossan

Andra bloggar om: , ,

5 responses to “Allmänt upprop…

  1. Men va!?! Vad har jag missat… Hittar inte en kommentar från Snubbebrorsan jue….

  2. Klart att Snubbebrossan ska ha en egen blogg! Ni kan starta ett imperium och på sikt hota Schulmangruppens ledande ställning i bloggosfären.

  3. Instämmer helt med ch77. Bloggfolket kräver ett Snubbe imperium. Blir brasomfan 🙂

  4. Vad är en blogg? Vilken knapp ska jag använda på min datamaskin? Vad tror ni, kan vi smygblogga lite i den här tråden. Snäääälla!

    Liten rapport från snubbebrossan.

    Arbetade igår, hårt kroppsligt arbete. Vi snackar hjälm på…skor med stålhätta.

    Gick upp mitt i natten för att låta mig transporteras till detta arbete. I en lokal lika stor som 8 fotbollsplaner gör jag manliga saker, det är ungefär så mycket jag har fattat.

    Kom hem vid 17-draget, riktigt trött, så där trött så att det tar hjärnan 3 minuter att sända ut kommandon till övriga kroppen. Lyckades i vart fall pilla upp en kall pilsner som snart blev tre.

    Precis då kom jag på att jag skulle hämta min son hos en av hans kamrater. Föräldrarna i den familjen är frireligösa, eller i vart fall väldigt …tja, vuxna.

    Jag irrar iväg för att hämta min son och upptäcker under promenaden att jag är knallpackad!!! På tre folköl!!!

    Kommer fram, knackar på deras dörr och -Schäänaare, haru min soOon här eller?

    Storögda och väldigt vuxna föräldrar lämnar över min grabb och det står i pannan vad de tänker. Snubbebrossan är ett fyllo, vi måste ringa barnavårdsnämnden, och dessutom känner man på lukten att han inte duschat på en vecka.(man svettas rejält på manliga arbetsplatser)På toppen av det så har jag inte rakat mig på en vecka.

    Går hem och känner att livet börjar rätta till sig. Och naturligtvis möter jag familjen Präktig, där både mamman och pappan arbetar med missbrukare.

    Scheeeenare, tjaaaadå…går raskt förbi, ingen mening att inleda något djupare i mitt ”tillstånd”. Min kropp lyder inte, min hjärna har inga kolhydrater i sig och jag ser ut och stinker som en uteliggare.

    Väl hemma våldtar jag maten jag handlat och världen börjar le igen. Kroppen lyder och jag kan uttala sex laxar i en laxask utan problem.

    Lägger mig tillsammans med sonen för att sova klockan 20.30. En lördagskväll…

    Känns som mina chanser att bli ordförande i den lokala hem&skolaföreningen sakta men säkert håller på att glida mig ur händerna.

    Skit samma, nya tag idag!

Kommentera

