Snubben – en sexblogg att ta på allvar…

I ett närmast desperat försök att ligga ”on top of things” och offensivt bemöta konkurensen från den kommande Porrkanalen, känner jag mig nästan tvingad att publicera ytterligare en het bild på mig.

Så håll tillgodo – you Sexblogg lover, you!

stoppad.png

Ja… nu har dessvärre BÅDA mina digitalkameror kraschat, jag förbannar verkligen det faktumet! Det här är dock det närmaste jag kunde hitta, efter ett ganska omfattande bild-googlande på mitt namn. Speciellt armens vinkel på hårdrocks-posen, tycker jag är väldigt lik min.

Ciao

//S – Man
Gör ingen besviken

Andra bloggar om: , ,

9 responses to “Snubben – en sexblogg att ta på allvar…

  1. holy jizez fuckin hell!

    jag läser ”…en het bild på mig” därefter så lixom svartnade det för ögonen *lol*

    näh, nu ska jag inte va taskig, cool tatuering du har 😉

  2. jaaaaa jag vet, det är inte du… eeeeeller ;p

  3. Jo men nu blev jag faktiskt lite besviken…

  4. INTE är det väl du…eller????

  5. Jomen, den där filuren är ju väldigt lik Fredde Ljungberg…

  6. LÖÖÖV YA!!

  7. du är ju mycket hetare än så! 😉

Kommentera

