Jag älskar norrland…

Man har ju tydligen lite koll, trots att man är en sketen 08…

testet.jpg

Hur JÄÄÄÄÄLA NORRLAND är du?

Ciao

//S – Man
Diggar norrlandsomfan

Andra bloggar om: ,

8 responses to “Jag älskar norrland…

  1. Norrländskan är bara 84% norrländska… hmmmm

  2. 71 % trots att jag inte bor i Sverige ens för tillfället. Lite besviken. Men det får duga.

  3. 36% men jag har ju faktiskt aldrig bott i Norrland, trots att halva min släkt är därifrån…

  4. Hjälp… 30% norrlänning… har ju aldrig ens varit där.

  5. Jag är 69% norrländsk, lika som Marcus. Hm?

  6. Jag är nollåtta ut i fingerspetsarna..
    Jag var bara 13% norrländsk

  7. Jag fick 13 %! 13! Och jag som precis varit där… inte undra på att jag gjorde succe!

    ”Haha, har du inge körkort?? Hahaaa..!!”

Kommentera

