En timme ur mitt liv…

Såhär var det:
1. Justin Timberlake – My Love (Rmx) Vaknade upp från en fin dröm jag hade.

2. Axwell – I Found You (HouseKeepers Rmx) Letade efter en ren kaffekopp. Fan..

3. Rihanna – Shut Up And Drive (Wideboys Rmx) Körde fr’att tjacka mjölk. Helt slut hemma hos mig.

Rihanna – Don’t You Stop The Music (Wideboys Club Mix) Låten dundrade in i huvudet då jag startade bilen/bilstereon.

5. Sean Kingston -Beautiful Girl – HALLÅ!! En vacker dag köper jag hela ICA. Eller i alla fall blir bossarnas boss över HELA JÄÄÄLA kassaavdelningen!

6. Kelly Rowland – Like This (DJEscape & T. Collucio Rmx) Skulle jag velat ha sagt till snyggingen i kassan på ICA.

7. The Bitch Hotel – Do You Wanna Dance (Riva’s Funk Rmx) Kärring i bilen framför som var ivägen – HELA TIDEN!

8. Edun – Put ‘Em Up (Sunlovers Rmx) Ute på motorvägen igen – äntligen!

the-mix-1.png

9. Chris Brown – Wall To Wall – Hemma bland betongen igen…

10. Che’nelle – I Fell Inlove With The DJ – Började mecka med den här mixen… gillade mig själv lite grann, efter ett tag.

11. Armand Van Helden – I Want Your Soul – En jäääligt grym låt.

12. Oh Laura – Release Me (Credheadz Rmx) Har fortfarande vissa bekymmer med markägaren till Tjårren…

13. Kat Deluna -Whine Up (Johnny Viscious Rmx) Sluta gnälla – börja trolla!

14. Brick & Lace – Love Is Wicked – Kollade RSS läsaren, FaceBook och e-mailen och blev ännu mer förvirrad.

Och såhär lät min dag –>>Dunka<<–

Hur har din dag varit?

//S – Man
Det dunkar i mitt huvud

Andra bloggar om: , , ,

6 responses to “En timme ur mitt liv…

  1. Pingback: Releasefest… « Snubben

  2. Jodå jodå, det blev ju lite seeeeeent… 😉

    Men musiken går fortfarande runt. Katten Silver förhåller sig dock skeptisk.

  3. Förresten, kan inga tipsa hon den där vid punkt 5 om den här bloggen?

  4. 1,3,4,5,12,14 har jag vevat tidigare. Skitskumt att jag har varit borta några veckor och undrar om jag ligger efter bigtime… 🙂

    Handladesomfan där borta, men bortsett från privat rock & pop blev det mest salsa och annan latino. Jag ligger lite efter på den avdelningen.

  5. Käck–> Det var ingen mix eller lista över ny musik jag satte ihop; det var en knapp timma ur mitt liv – fast med nyare musik, då.

    Det går brasomfan att ladda hem mixen härifrån 🙂

  6. Pingback: The Mix 2 - The Commercial Fling… « Snubben

Kommentera

