Vad glor ni på…


hantlar.jpg
Mina hantlar ligger där i ett hörn i lägenheten och glor ilsket på mig.
VAD GLOR NI PÅ??? vill jag vråla till dem. OK, JAG HAR DET LITE TASKIGT JUST NU, MEN VADDÅ??

Men de skulle ändå inte svara mig.
Jag menar: hantlar kan ju inte tala!

Dumma jäääla hantlar..

//S – Man
Slösomfan
Andra bloggar om: , , ,

9 responses to “Vad glor ni på…

  1. Jag ska börja på gym!! (joo, det ska jag visst det faktiskt!) Ska du hänga på? 🙂

  2. Kom på en sak. Einar Steen. Känner du honom?

  3. Nice blogg, och fuck hantlarna. Du får min favvosketch av Monty Python som pepp: http://www.youtube.com/watch?v=pnq96W9jtuw

  4. Mina skriker också…..

    Fattar inte varför……

  5. Tänk vad förvånad du hade blivit om de faktiskt svarade!! 🙂

  6. har ett par lika skrikiga här..jag skriker tillbaka…JAG HAR INGEN LUST!!!! haha 🙂

  7. hantlar- bah! finns det någe mer meningslöst än hantellyft?

    😉

  8. Ta ut frustrationen på döda ting bara… gör det. Faktum är att det är en ganska bra idé… träna dig trött och stupa i säng. Kanske kan vara något? 😉

Kommentera

