Snart så…

149852_moving_box.jpg

Fixade en jäääla massa flyttkartonger idag.
Det är snart dags igen..

//S – Man

Andra bloggar om: ,

9 responses to “Snart så…

  1. Jag värmer på flyttgröten… 😉

  2. du kan få mina…nyss uppackade 😉

  3. The world of hemlisar. Men men, någon gång ska väl sanningen om vad du pysslar med komma fram. Tålamod.

  4. Du vet väl att Stockholm är tusen gånger bättre än Göteborg? 😉

  5. Wohooo!!! Inflyttningsfest snart då? 😀
    Behöver du nån som håller igång partyt så vet du var jag finns !;)

  6. Flyttar du till Tjockhult kräver jag att komma på inflyttningsfest. För det är väl inte bloggen som ska flytta, eller?

  7. L8–> Bra! Gröt kan behövas.

    bittan–> Tack, men jag hade en hel del kartonger kvar sedan den förra flytten – som ju inte var för så länge sedan.

    Käck–> Jag plingar om trycket blir för svårt 😉

    Åsa–> Precis. Tålamod..

    Malin–> Så kanske det är, men jag har ”gjort” Sthlm en gång redan. Känner att jag vill ge Gbg en chans till. Men ingenting är ju hugget i sten 🙂

    Lina–> Yupp. Jag hittar dit 😉

    Lina–> Nä, bloggen får vara kvar, men jag kommer att ha inflyttningsfest på bloggen – som vanligt 😀

    L–> 6 mil västerut 😉

Kommentera

