Godmorgon…

Godmorgon!

gasp.jpg
Jag funderar på att sova lite middag nu.
Vi ses om ett tag igen.

Ciao

//S – Man
Gäspig

Andra bloggar om: , ,

6 responses to “Godmorgon…

  1. Men vänta nu lite här. Du kan inte bara gå direkt på sovamiddag när vi andra måste gå upp. Middagssovning sker väl på dagen ? Det är fusk ju.. 😉

  2. Ameh DAAA!!! man kan inte gå o sova middag nu, vi andra har ju nyss klivit upp.Nähej det går bara inte för sig. Upp o hoppa nu, packa lite här nu 😉

  3. va f-n, varför ser man inte när du skriver, tiden alltså…
    annars är det ju en kanon kul b-logg du har här… måste nog fixa en själv snart, eller inte, kanske är beroende framkallande!

  4. Äntligen!!
    Jag trodde att du aldrig skulle ta mod till dig och lägga ut en bild på dig själv! 😉

  5. Ja, så där resonerar jag mest hela dagarna 😀

  6. Svar: Tack för din kommentar. Det är bra med folk som tar sig tid att skriva sina åsikter, och som dessutom inte väljer att vara anonyma.
    Det jag ”stör mig” mest på hos ”Skinheadbarboiedoll” är egentligen inte hennes sätt att agera, utan snarare omgivningens. Hon lägger ut halvnakna bilder på sig själv, vilket för det första inte borde få vara tillåtet på blogg.se överhuvudtaget. Men att det verkar som att det endast är jag som reagerar över hur underligt det är, det förvånar mig. Så egentligen är de andras kommenterarer jag blir förbannad på. Mest förbannad på. När jag drog liknelsen med ”blondinbella” så menade jag mest att hon får så fruktansvärt många negativa kommentarer, medan ”skinhead…” knappt får några alls. Enligt mig är blondinbella dum i huvudet, och visst hon förtjänar de kommentarer hon får. Men ”skinhead..”, enligt mig borde fler reagera på vad hon håller på med. Hon blottar hela sig själv. Och visst, det är ”häftigt” att gå emot vad som är ”normalt”. Det är strongt gjort att ”våga” det, men jag anser fortfarande att det inte är friskt. Och jo, visst kan det väl ha att göra med hennes bordeline. Men i så fall är det ju en ännu större anledning till att reagera.

Kommentera

