Frukost…

Det här mumsar jag vanligtvis i mig till frukost:
cofee.jpg
1 glas C-Vitamin (brus)
1 tablett B Complex (B-Vitaminer med ett jäääla ös i)
1 kalciumtablett
1 advokado
2 Hårdkokta ägg
Youghurt
Kaffe

Så… nu vet du.

Ciao

//S – Man
Uppe med tuppen

Andra bloggar om: , , ,

4 responses to “Frukost…

  1. Ja nu vet man vad en snubbe som du käkar då..
    Då kan man pricka av det från listan ”nödvändiga saker att veta..” 🙂

  2. Prexis. Man kan ju’nte dö nyfiken, lixom 😉

  3. YEAY SNUBBEN YOU ROCK!!!!

    din frukost ser galet sund ut førresten!!!

    helt hysteriskt!!!!

    kram på dig och thanks for making my friday =)

    (obs har två par glajjer med i væskan idag 😉

  4. Jag hatar Ica. De har lärt folk att skriva Youghurt trots att det heter Yoghurt. Det här är inget påhopp på dig, det är ett påhopp på Ica! Grr! Skrev om det i min blogg en gång, då jag hade en.

    MIN FRUKOST: juice eller vatten, starkt kaffe, havregrynsgröt med djupfrysta bär & sojadryck/glutenfri müsli med havredryck, järntablett, smörgås utan någonting på.

    Fast i går hade jag glass till frukost.

Kommentera

