Utländska vaktbolag i Sverige…

Appropå det nya EU-direktivet, om att utländska bevakningsbolag ska få verka även i Sverige. Jag vet iaf vilket ”inkassobolag” jag skulle använda mig av om det skulle bli aktuellt:
baltic-inkasso.png
”Dina kunder behöver inte tala ryska – de kommer att förstå oss ändå…”

Ytterligare ett oerhört välgenomtänkt EU-direktiv.

Ciao

//S – Man
Kan ingen ryska..

Andra bloggar om: , , , ,

2 responses to “Utländska vaktbolag i Sverige…

  1. De där mailade lite reklam till mig 2004… Jag minns att det då stod något om ”okonventionella metoder” och så det där att ”ofta räcker det med att bara märka fakturorna med vår logo”.

    Fast, för min del räcker det bra med att märka mina fakturor med mitt företags logo. Folk betalar så snällt så och om de skulle råka glömma bort sig, så är det bara att säga till. Inget stort problem liksom.

  2. Hohooooo? Så tyst det blev här då?

    Är det bara jag som ser kopplingen mellan innehållet i ditt senaste blogginlägg och sedan total bloggtystnad?

    Hallåååå, Snubbeeeeeen!

Kommentera

