Ett steg fram & två steg tillbaka…

Jag går omkring i gyttja, känns det som.
Mina fruktlösa försök att ta mig fram genom gyttjan är lite grann som historien om mitt liv: Ett steg fram och två steg tillbaka – hela tiden.

Ska jag behöva bli förbannad på riktigt?

Nu skulle jag behöva en jämlike, någon att bolla skit med..

Ciao

//S – Man

Andra bloggar om:

12 responses to “Ett steg fram & två steg tillbaka…

  1. SÅ känns mitt liv just nu…och jag tycker jag gör tappra ärliga försök att hoppa framåt ordentligt men det går bara inte just nu.
    så bolla på med mig du 🙂

  2. Jag har inget bollsinne… men jag gör tappra försök ändå och jag ger mig aldrig. Så bolla på du… 😉

  3. känner igen det där, erbjuder en kram och så har vi kvar vår förtröstan, right? kramsomfan

  4. JA, bli förbannad på riktigt. Det är det enda som hjälper ibland. 🙂

  5. Ha inte en negativ attityd såsom: Jag kommer INTE klara det, jag kommer INTE klara det.
    Ha istället en positiv attityd:
    jag KOMMER att misslyckas, jag KOMMER att misslyckas!
    🙂

  6. Jag hör dig, gyttjetrampande är vidrigt. Synd att 99% av mänskligheten är idioter, annars hade det hjälpt att snacka med någon.

  7. Det låter som min tillvaro. Så mycket saker som måste lösas jämt men så lite inspiration och ork.

    Problemen hopar sig där framme vid horisonten, men jag låtsas inte se dem. För här, där jag är nu, är det ganska fint.

  8. Jag hoppas att du finner det du söker.

    Tänker på dig, om det nu hjälper men jag gör mitt bästa och skickar lite positiva vibbar åt ditt håll!

  9. Ja, skit är vad det är med allt för tillfället. Men vi viker oss aldrig, eller hur?
    Nej, det gör vi inte.

    Den jäkeln som skriver manuset över mitt liv har dock ett och annat att förklara.

  10. Skicka det till mig för korrekturläsning så ska jag ändra ett och annat, fixa och dona lite – SEN ska du se att du blir så nöjd så!

    🙂

  11. Sikken jäkla tur att du är en fena på att jonglera när du inte alltid har någon där att bolla med…. 🙂

Kommentera

