Wouff wouff wouff wouff…

Sitter och glor på Discovery, i brist på annat. Akompanjerat av vilda elgitarrer listar de världens bästa Tanks, från första världskriget fram till idag.

Jag jublar lite tyst för mig själv när de kommer till första platsen; det visar sig nämligen att Sverige har världens bästa Tank genom alla tider – tysktillverkade Leopard-2.

wOw! Way to go Sweden!! Wouff wouff wouff wouff… leo1.jpg

Efter en liten stund kommer jag på vilken jääla tönt jag är som sitter och jublar åt en sådan sak. Skäms lite och slår snabbt över till femman, där Martha Stewart och Peggy Bundy gör fluffiga chokladmuffins som ser ut som bajskorvar.

God morgon!

//S – Man
Vuxen… ?

Andra bloggar om: , , , ,

One response to “Wouff wouff wouff wouff…

  1. En sådan skulle jag behöva på landet…..

Kommentera

