Synsksomfan…

Sitter och förbereder mig inför den kommande veckans spelningar.

Grejen är att jag, i mitt inre, redan nu kan se hur folkmassan på dansgolvet framför mig reagerar, när jag sitter här hemma och väljer musik – en vecka innan den ens kommer att spelas.

Sedan gäller det bara att leva upp till drömmarna..

//S – Man

4 responses to “Synsksomfan…

  1. *Imponerad* Jag som kört samma låt non-stop i tre timmar nu för att jag inte kan bestämma mig för vad jag annars ska lyssna på.(Och så undrar jag varför jag drabbas av ångest titt som tätt!?!)Bra DJ jag hade varit va?/Skrället anfaller (får anfall) igen.

  2. Det blir som du gör det; och eftersom du är så jävla bra kommer det bli suveräna spelningar!!! Önskar jag kunde vara där och dansa loss.

  3. Wow! Inte dåligt! Kan du se vad jag gör nu???

Kommentera

