The Mix 2 – The Commercial Fling…

Succén fortsätter.
Den första The Mix valde fler än hundra pers att digga till. Det tyckte jag var så roligt att jag valde att göra en till. Den här innehåller mera Dunka Dunka. Vi får se om det blir fler efter denna, det är du som bestämmer.

the-mix-2.png

Och tänk! Varenda låt är betald och klar… ja, utom två – som är Bootlegs (gissa vilka). Klå det den som kan!

Enjoy!

Ciao

//S – Man
Kan klappa takten

Andra bloggar om: , ,

6 responses to “The Mix 2 – The Commercial Fling…

  1. Härligt med dunkadunka. Jag röstar för att du ska göra fler mixar! 😀

  2. GladPartymusik när den e som bäst, längesedan det gick så lätt o städa *L*

  3. Oh, älska! Love love love, gillar den skarpt!

  4. Snart–> Det blir nog fler.. 😉

    Zindra–> Finns inget bättre än riktigt bra partymusik, även då man städar 🙂

    Ms.Take–> Det finns ungefär tolv till ”oh, älska älska”- låtar i mixen. Ladda ned hela mixen, vetja! Den är en timme lång och i bra kvalitet. Om du kollar noga så kan du klicka på ”ladda ner den här filen” ovanför själva mediaspelaren 😉

  5. Jag skrev inte min kommentar förrän EFTER att jag laddat hem den och lyssnat.
    Who do you take me for? 😉

  6. Ms.Take–> Oh, mitt fel. Jag missförstod din första kommentar bara. Skulle aldrig falla mig in att ens snudda vid att du inte hade koll, på något sätt. Jag vet bättre än så. 🙂

    Håll utkik! Snart kommer det mera 😉

Kommentera

