Med hull och hår…

Vem kan återfuktning bättre än Dove…? säger de i TV-reklamen. Det låter riktigt förtroendegivande. Jag sväljer det fullständigt – med hull och hår.

dovesamples.jpg
Just nu har de en grym kampanj: om man köper tre valfria Dove-produkter får man dessutom ett par trosor från Pierre Robert på köpet. Helt otroligt!

Nu ska jag bara klura ut vad i jösse namn jag ska med ett par trosor till?! Brukar bli småtjurig redan vid ett par för små kallingar…

Ciao

//S – Man
Rådvill

Andra bloggar om: , , ,

8 responses to “Med hull och hår…

  1. Dove trosan-när du får oväntat besök kanske? 😉
    Ungefär som en extra oöppnat tandborste i reserv.. 🙂

  2. Jag gick med i en bokklubb en gång. Spänningsbokklubben tror jag den hette. Jag fick en välkomstpremie. En HERRKLOCKA.

  3. Ninde–> Och hur skulle du ha reagerat om killen du … slaggade över hos – bara spontant sådär, hade fräscha trosor till dig på morgonen? Ehe… 😀

    Tina–> Vansinnigt dumt! Och inte alls spännande. Du skickade väl tillbaka boken med en gång? 😉

  4. Du får göra som After Dark och dra in k*ken bakåt, mellan skinorna.

  5. Du får väl ge bort dom i present till nån…

  6. hihi du är säkert söt i dem. ha en underbar helg!

  7. Jag skulle lätt chockat konstatera att jag gillade hans blogg? 😀

  8. Hahaha. Jag skulle ju skriva en lång och klok kommentar (för det är ju det jag brukar göra…!?), men den försvann helt när jag läste Nindes svar. Klockrent. Haha

Kommentera

