Produktivsomfan…

En fördel med att vakna mitt i natten efter bara några få timmars sömn, är att man får mycket gjort. Men det finns ett aber: när klockan närmar sig lunch börjar det bli svårt att hitta på fler saker att göra.

För vad ska man hitta på nu då, när paltkoman slagit in och allt?

//S – Man
Rådvill

Andra bloggar om: , , ,

5 responses to “Produktivsomfan…

  1. Baka kanelbullar att bjuda på inför kanelbullens dag?

  2. gör som jag…baka bullar..o lyssna på The mix -1 du gjort.blev mycke roligare, och jag kände mig liiite piggare..gäsp..jag sa lite 😉

  3. Det var väl ett jääla bakande då! 😀

  4. paltkoma och mataslö måste varit mina två favoritord någon gång för hundra år sen…

    från nordligaste norr till småländska södern

    vad hände med mätt liksom =D

Kommentera

