Äntligen fredag – igen…

Woohoo!
Äntligen helg – då kan man dynga ner sig igen!

stuffparty2.jpg
Dunka-Dunka…

Men inte för min del (inte för att jag brukar det heller, men ändå..).
Ikväll har jag ett überviktigt gig i Göttlaännaborg. Jag har förberett mig ganska länge för det och tanken är att just det här giget ska bli startskottet för ganska mycket för mig framöver.
Mina planer är just nu skrivna i sten.

Själv då, hur ser helgens planer ut?

//S – Man

Andra bloggar om: , , , ,

11 responses to “Äntligen fredag – igen…

  1. Det blir Nirvana-night på det lokala hotellet. Heh. Lycka till med din spelning!

  2. men synd att du e göteborgare dude!!!

    annars skulle jag tvinga i dig sex raka tequilashots och hooka upp dig med några lassodamer på kvällens Big Ass Barbequeparty här i stan!

  3. IKEA 🙂 o kanske en öl eller två..lycka till med spelningen 😉

  4. Jag ska sjunga 🙂

  5. Här är det X Factor som gäller kvällstid, både fredag och lördag, och hästeri dagtid. Flera lektioner inbokade i helgen och tänkte även hinna med en tur själv.
    Alkohol och danssteg får jag spara till en annan helg. 😉

  6. Lycka till! Själv kämpar jag mot det omöjliga, men vägrar att ge upp 😀

  7. Förmodligen somnar jag i soffan… jösses så patetiskt! 😦

  8. Då hoppas jag att det gick bra! Själv hade jag årets mest skitpackade publik… men de dansade och gudskelov tjatades det inte på mig.

  9. NU har jag ju lyssnat igenom dina mixar som du lagt ut och gillar dem så jag kommer intre glida fram till DJ båset och önska Arvingarna. Mellan den 21-26 Oktober så befinner jag ju mig i Göttlaännaborg och vill därför veta var du lirar så man kan insupa lite god musik…. Jag kommer ju visserligen ner en söndag och åker på fredagen så de övriga dagarna därimellan vil jag ju veta var du lirar. Hoppas du kan meddela det, om inte här så via mail. Tack för en skön blogg som läses dagligen!!

  10. Snart–> Nirvana är ju inte fy skam det heller 😉

    Ronnie–> Ja, jag är en 08 i Göttlaännaborg. Hittills har ingen kunnat ändra på det 🙂

    Bittan–> Ikea rocks!

    Emm–> KOOlt! 😀

    Myra–> Full fart, som vanligt…

    Malin–> Du vägrar ju snacka/blogga om det, så det går ju inte att komma med några ”goda råd” heller 😦

    L8–> Äh, Händer all the tajm hos mig 🙂

    Snart–> Jo tack, det var full fart på mitt golv oxå. Såg att du ringde, men jag satt och… läste Clas Ohlsson. Vi hörs sen. 🙂

    Pudas–> kOOlt att du diggar både mina mixar och min blogg! Nu blir jag sporrad att trixa ihop fler musik-eskapader. Ska kolla mitt spelschema och lovar att återkomma i ämnet. Om inte annat så kanske man kan sänka några sejdlar ihop 😀

  11. Jo, och idag var det verkligen full fart. Sån fart att jag for i backen med dunder och brak. Förbenade pålle! Kasta av ridläraren på det viset.
    Tur ungarna hade åkt hem…. *lol*

Kommentera

