SEGNÄLKAB…

TU ES ELLUKS GGÄLNI TTE RUH REVÖ TAREDNUF EGNÄL EGNÄL RAH GAJ .GNÅG AMMAS PÅ KCOLSPAC DEM HCO SEGNÄLKAB SVERKS TED MO

,TU TKOLK TGITKIR RES ETNI NA-AF TED ATT GAJ TEV UN
.NEGI MO GIRDLA GON GAJ RÖG TED ÅS

OAIC

NAM – S//

NAFMOSGIRRUNS

Andra bloggar om: , , ,

13 responses to “SEGNÄLKAB…

  1. Fast på blev på rätt,eller snarare fel håll då….FY!

  2. Natasha–> Skulle bara kolla att du var vaken 😉

  3. Sista ordet i meningen har ju hoppat och lagt sig först ju!
    Jag är proffs på sånt här. Skrev alltid spegelvända brev under alla min pen-pals-år. 😀

  4. Jisses, du måste ha tråkigt…. riktigt tråkigt!

    =)

  5. Det är något fel på mig… jag kunde, alldeles problemfritt, läsa det där.

  6. man roar sig alltid med nåt för att få tiden att gå du 🙂

  7. *ontimagenskrattar* Kan inte säga annat än att du e kreativ….

  8. fan. du hann före.

    *raderar en post i samma stil*

  9. guu så jobbigt att läsa..den blivande svenskläraret här är för förkyld för det här. kramsomfan

  10. du, mejla mig så jag kan adda dig på facebookeländet…vargakvinnan@mail.com

    kram & nu är det go’natt

  11. Du missade två ord och skrev dom rätt; PÅ och ATT. Det heter ju ÅP och TTA juuuu!n =)

    mvh Språkpolisen

  12. vad jobbig du är… Blev ju helt snurrig av det där.

Kommentera

