Knäckfrågor…

092_-_kaviar_2.jpg

Satt och käkade frukost, och kom att tänka på… ja, det kanske låter lite dumt, men hur får de egentligen alla knäckemackorna sådär raka? Och vad gör de med alla smulorna efter att de har sågat itu alla mackorna från den stora kakan. Säljer det till dem som tillverkar ströbröd?
Och Kavli’s nya kaviar med banan i… är den verkligen god?

Många och oerhört stora frågor, det där. Blir alldeles tung i huvudet.
Nä, nu sticker jag till Slottskogen och knatar lite.

G’morron!

//S – Man

Andra bloggar om: , , , ,

7 responses to “Knäckfrågor…

  1. Hmmm…tror det bor en liten Hamlet i dig..”att vara eller icke vara, det är den stora frågan” Många kniviga livsfrågor just nu du 😉

  2. Ja, det är mycket nu… 🙂

  3. Själv skrev jag nyligen en blogg om kaviar-bananen faktiskt.
    jag kan konstatera att jag inte kommer att VÅGA prova banangrejen.

  4. Banan på knäcke är gott, Kaviar på Knäcke är oxå gott, men asså Ihop?? Kan inte tänka mig det.
    Har inte provat och tänker inte men, kan känna en smak av bananlack som man fick hos tandläkaren när man var liten, bara jag tänker på banan på tub.
    För att lösa en annan stor fråga: Gör inte Wasa eget ströbröd? Det tror jag minsann jag sett i hyllorna:)
    Ha det gott

  5. Allvarligt…. jag ansåg att de där smakerna ihop måste vara värsta krocken i mnnen…men vet ni, så var inte fallet… Banankaviar är riktigt gott faktiskt…

  6. Var och handlade på Konsum igår med en polare och hör hur någon börjar skrika okontrollerat borta vid fiskhyllan…

    ahhhhh ahhahh hahahah det e einte sant oh my gawwwd kaviar banan jag dör…

    det var kalles nya smak som kommit på hyllorna…helt ärligt så trodde jag det var ett internet skämt först att någon typ photoshoppat en kalles kaviar tub men ikke…

Kommentera

