Sjusovare…

Snubbemorsan är en mästare på att slagga – en riktig sjusovare, har jag märkt. Hon har legat och sussat i snart tolv timmar!
Trötta människa. Det är tydligen stressigt att vara pensionär!? Nåja, det kostar väl att ligga på topp, antar jag.

Hehe…
Är det nu man ska passa på att ta igen för sina slöa skolår, då morsan ofta vrålade – ligg inte och sov bort hela dagen, din slöa lilla fjupp – upp å hoppa! rätt in i ens morgontrötta tonårsöra?

Nä. Jag har nog mer hjärta än så.
Men gud nåde mina ev. kommande barn, om de ligger och drar sig hela dagarna – DÅ jäääälar!

När man snackar om trollen! Nu vaknade hon precis, så nu har jag inte tid med det här längre, för nu vill hon nog prata & prata prata prata prata prata prata prata prata prata prata prata prata prata prata prata… igen.
I vanlig ordning.

Ciao

//S – Man
Är vaken men trött

Andra bloggar om: , , ,

One response to “Sjusovare…

  1. Klart hon vill prata med sin lilla Nutte 😉

Kommentera

