Nu & Sen…

Jorå, Frölunda krossade förra årets mästare – Modo – med 4-2, och Snubbemorsan var överlycklig efteråt.

Nu: Sitta och skräpa – kanske ta’n banan?
Sen: Företagsgig- jobba jobba jo-obba.

Ciao

//S – Man
Skräpar mest

Andra bloggar om: , , ,

3 responses to “Nu & Sen…

  1. Ta två 😉
    trevlig helg!

  2. Älskar fotboll och hockey och att se mitt älsklingslag Feölunda var värt alla de trappsteg till de fina platserna snubben bjöd på. Jag har flagga till IFK Göteborg som jag viftade med när jag var på matchen IFK-Elfsborg. Hade vi inte varit så sena hade jag köpt en Frölunda-flagga – såå jag skulle ha virtat. Jag fick nu nöja mig med supportrarnas jättestora flagga inte långt ifrån oss som halades fram när det blev mål och det var ju fyra gånger. Eftersom jag sponsrat två ishockeysöner vet jag vilket oerhört tålamod det är att få fram snabba spelare, vältränade med muskler som dom kan vara stolta över livet igenom. Det ska mycket till bakom scenen för att få starka friska män som kan prestera och man kan tycka om att se resultatet sen utan att behöva jobba vidare.

Kommentera

