Quit Smoking…

Jösses vad tufft det verkar vara att röka!
Det ska jag nog börja med…
quit-smoking.png

//S – Man

Andra bloggar om: , ,

4 responses to “Quit Smoking…

  1. Jag kan börja åt dig????
    (Katta som inte alls är så röksugen att hon klättrar på väggarna)

  2. Jag skickade självklart länken till detta inlägg tillmin rökande syster.

  3. Jag slutade röka för nästan två månader sedan, och jag var så jävla röksugen igår när jag var ute att jag nästan tog en cigg. När jag ser det här blir jag väldigt tacksam för att jag lät bli. Tack!

  4. Usch ja! Har både rökt och snusat i mina dar. Aldrig mer, säger jag bara..

Kommentera

