Party-arty…

Jaha!

Ikväll är det partygolvet som gäller, på det stora etablisemanget mitt på Avenyn, och hör och häpna: Snubben har t.o.m. vässat sina Schlagerplattor – kvällen till ära!

Uj uj uj… nu jäälar i min låda blir det åka av!

Själv då. Vad har du för planer?

//S – Man
Partysugen…

Andra bloggar om: , , ,

9 responses to “Party-arty…

  1. Jag bakar en massa kakor! Imorgon är det nämligen kalas, och när det är kalas ska det finnas hur mkt gott fika som helst så då är det bara att ställa sig och svettas i köket.. 😛

  2. Smaskens! Lycka till med kalaset 😀

  3. Filmtajm! Alldeles allena den här helgen också, har laddat med en massa DVD-filmer. Ganska tråkigt när man tänker på det… 😦

  4. Hoppsan! Blev visst lite anonym där… det är jag och den beige mannen med den vita Opeln… vi syns visst inte… 🙂

  5. L8–> Du får göra som jaaaag: börja sola solaaaarium 😉 Kul att du oxå är på ansiktsboken, f’resten. Tack för adden 😀

  6. Jag fattar inte facebook… var bara nyfiken, som vanligt! 🙂

  7. Facebooken ja. Hm. Jag vet ju inte ens vad du heter!!! Om det ska bli nåt så får du nog se till att adda mig asså 🙂

  8. kratta löv,hoppa i löv.krattalöven igen och hoppa ännu mer i löv…tata nu hoppar jag 😉

  9. Du hittar mig om du behöver… även där.

    House of Pain – Jump Around
    Salt’n’Pepa – Let’s talk about sex
    MC Lyte – Rock the party
    Cypress Hill – Insane in the brain
    Mya – Ghetto superstar
    Right said Fred – I’m too sexy (!)
    Snow – Informer
    Sir Mix-a-lot – Baby got back

    …men jag kom tackochlov inte till Vanilla Ice… 😀

    Mycket 90-tal blev det.

Kommentera

