Jag har hånglat med Paris!

Jomenvisst. Det är alldeles alldeles sant!

Ja… i alla fall så var det preciiiiis som om det vore på riktigt – i min dröm jag hade inatt, alltså. Jösses, vad på riktigt det var!
Hon var ”het”.
paris-hilton-party0001.jpg

Jag har väl ingenting mer att tillägga, egentligen.

//S – Man
Upphångladsomfan

Andra bloggar om: , , ,

10 responses to “Jag har hånglat med Paris!

  1. Precis! Vaknade upp alldeles svettig efteråt 😦

  2. opsidaisy 😉 jisses du måste va trött nu då?!

  3. Är nog mera rådvill; vaFF! skulle hon på mig och göra, lixom??? 😮

  4. Ja herregud, så jobbigt med alla tjejer som bara klänger sig fast så där.

    🙂

  5. Skitajobbit. T.o.m. när man sover… 😉

  6. Plötsligt kom jag att tänka på Barbro Hörbergs gamla låt, ”Hejsan Britta”… Den beskriver ett liknande problem. :-S

  7. ”Hejsan Britta”?! Hmm…. skicka gärna över en mp3-fil på den du 🙂

  8. hej jag tycker inte man ska skryta o sega att man har hånglat med paris hilton eller ingen kändis alls

  9. Gud vad jag önskar att det var jag. lesbisk är jag ej men det är ju liksom Paris vi pratar om!

Kommentera

