Electric Oyster…

Wow!

electric-oyster.png

//S – Man

 

Andra bloggar om: ,

8 responses to “Electric Oyster…

  1. SHIT vad läckert! Synd att det tog en stund innan jag fattade att jag kunde styra också…!

  2. Aha! Är det så det känns att spaka själv!

  3. såååå kul jue..men nu mår jag illa 😦

  4. Tja du,men det är ju inte som Paris…

  5. Jaha.. Och bara för att det där jä–la Adobe inte funkar på min dator så fattar jag inte alls vad detta går ut på..
    Men bilden är ju läcker…

  6. Var hittar du allt sånt här!?!?? Alla beroendeframkallande bubbelspel och sånt. Jag ramlar aldrig över sånt…

  7. OH my God vad snyggt, nästan så man blir lite upphetsad!

  8. Tina–> Kooltsomfan!

    L–> Ja, typ.

    Bittan–> Har inte det med balanssinnet att göra?

    Natasha–> nä, för med Paris blev det verkligen ”åka av” 😉

    Suss–> Avinstallera Adobe och installera om igen, eller glo på din syrras burk 🙂

    Lina–> Jag har mina källor, men de är jätteättehemliga.. 😉

    Ms.Take–> You tekniknörd, you 😀

Kommentera

