Achmed – The Dead Terrorist…

Nog för att jag enbart lägger upp grymma videosnuttar i ”Snubbens Videosnuttar” här till höger, men att Achmed – The Dead Terrorist skulle få 600 visningar efter bara någon vecka, kunde inte ens jag drömma om.

achmed.png

Nu: Plain Kitchen och glo på Frölunda – Timrå
Sen: Jadu… int’ vetja. Ha’ru några skamliga förslag?

Ciao

//S – Man
Hockeyfan

Andra bloggar om: , , , ,

7 responses to “Achmed – The Dead Terrorist…

  1. *asg* Jisses! Att jag missat den!

  2. Skamliga förslag är allt jag har 🙂

  3. lol, silence! I KILL YOU!!!

  4. Bästa sketchen jag har hörd på länge.Stämmer precis. I Kill You.Sjuttio Ungmöar. Och dessa tror på detta????.

  5. Ameeh najs dåå ? 😄

  6. Jeff Dunham, helt otroligt kul! 😀 Finns massor av klipp på Youtube, om man skulle ha tråkigt på jobbet eller nåt… hrmm… 😉

Kommentera

