Nämen… nu?

Nämenjassåjahaja – sörru!

Precis: nere på Plain Kitchen och gluttade på Brynäs – Frölunda.
Frölunda krossade med 1-5 på bortplan. Trevligtsomfan!

tjenare.jpg
Sen: Tjôta med Snubbemorsan. Bara garv. Bra där!
Nu: Ner på byn – kolla hyn, kanske smörrrrja in mig? Käka banan – slinga i’n lian, in med magen?

Ses på Peacock? *hoppas*

Ciao

//S – Man
In a party mode…

Andra bloggar om: , , , , ,

5 responses to “Nämen… nu?

  1. Peacock? No way josé. Du borde tagit dig bort till kontiki istället och svängt dina lurviga med linnépacket 😉

  2. Fas’n. Jag ÄR ju Linnépack. Visste det var nå’t..

  3. Haha, asså? Lustigt, om du hänger på linnés krogar ens litegranna så har vi säkert redan träffats, med tanke på att jag praktiskt taget bor där. Vad spännande..

  4. Vi är alltså grannar – eller ”Du hör när jag svär” som vi säger i branchen…
    How patetiskt/modernt/GEEKIGT är det inte att vi måste använda internet för att finna varandra!

    En fika på fredag, säger jag bara!
    Nä nu jävl….

    🙂

  5. Haha, jag ska tvätta på fredag (ja jag vet att jag är en kärring), annars jävlar hade det blivit fika av! =)

Kommentera

