Samtidigt… i baren – 2…

Nä, nu går jag hem, tror jag. Blev just sexuellt attackarackasererad av någon som inte kunde:

1. Hantera spriten. Uschia människa!

2. Hålla fingrarna i styr. Led av någotsvårt?

3. Inte har någonstans att sova inatt. Jaha…?

4. Eller är mörkrädd.

Nämen usch, bah lixom!

Ciao

//S – Man

Andra bloggar om: , , , ,

5 responses to “Samtidigt… i baren – 2…

  1. maaaah fan va gott med söndagsöl…okej jag har fått söndagsvin och söndagskalleskaviarmacka så jag ska fan sitta snällt i soffan och va tyst som den lilla snorunge jag e…

  2. Kändisskapet har sina nackdelar…

  3. Men usch så det kan bli… och sexuellt trakasserad också… din stackare! 😉

  4. Det låter nästan som om du träffat Paris…..Hilton alltså…

  5. Skamligt… Verkligen…

Kommentera

