Delad glädje är dubbel glädje…

Ibland när man får ett sånt där oerhört glatt besked, kan jag tycka det är svårt att veta vem man ska dela det med först. Om man inte, istället för att ge bort allt på en gång, ska gå omkring och suga lite extra länge på karamellen innan man ställer fram resten av karamellskålen.
karamellskal.jpg

Jag tror jag gör så.

Ciao

//S – Man
Äter sällan godis

Andra bloggar om: ,

7 responses to “Delad glädje är dubbel glädje…

  1. Gah!! Du kan inte göra såhär. Och speciellt inte med en skål SVENSKT godis! Hur tror du jag ska kunna somna ikväll!?

    😉

  2. Åååh… godis som är min svaghet… Fast hade du ställt fram en skål med bara choklad, eller saltlakrits hade jag letat upp dej direkt!

  3. Hrm hrm, du har väl gått runt och sugit på karamellerna vääääääldigt länge nu? Man får ju ALDRIG veta nåt alls!

    🙂

  4. Och jag som verkligen hade behövs höra lite glädjande saker nu,*suckar patetiskt*.Får väl deppa vidare här i min misär.

  5. GOOOOODIIIS!!
    Argh!! Pms utan godis är nästan olidligt!!

  6. Åh nyfiken ä man….Varför får man aldrig veta nåt?!!!

  7. Godis är gott. Alldeles för gott.. 😉

Kommentera

