Höga krav v.s Inga krav…

krav.png

Nämenellerhur?!
Det är ju det här jag alltid har lidit av: alldeles för höga krav, när man egentligen bara ska ut och ta för sig – ”plocka” vad som helst, helt utan urskiljning. In och böka bara. Kolla bara på djuren; bryr de sig nämnvärt?

Näh!

Så! Det är slut med det här nu.
Jag gör SLUT med mina höga krav, här och nu.

Nu jäälar ska här…

//S – Man
De höga kravens mästare

Andra bloggar om: , , , ,

12 responses to “Höga krav v.s Inga krav…

  1. ameh…när jag skulle gå in o läsa tipsen från sexrådgivaren..är ju lite nyfiken förstås..då var man tvungen att vara plus medlem…annars får man INTE VETA några tips!!!! Rackarns då!

  2. Precis! Skandal, är vad det är. Vi ”ickeplusare” får fortfarande nöja oss med bottenskrapet.. ^^

  3. det är ju lätt att säga ”släpp kraven”. det är att skuldbelägga och lägga ansvaret på den som är för stressad för sex.

  4. jag säger bara…grrrrrr!

  5. Jag vet hur det är! Skulle inte ha något sexliv om det inte vore för sympati och medkänsla.

  6. det finns ju ett skäl till varför ”kravlöst sex” klingar så bra i både munnen och tanken…

  7. åh jag vill också göra slut med och göra slut på alla mina krav…härmed är jag ett ikke kravmärkt kreatur

    http://www.wasabilicious.blogg.se

  8. Men. Vad ska jag göra då? Som är kravmärkt å allt?
    Inte ha sex alls, kanske…

    🙂

  9. Var det inte nån undersökning för bara typ ett par veckor sedan som visade att de flesta faktiskt är nöjda med sitt sexliv?

  10. Mia–> Den undersökningen måste ha varit på en Måndag. Nu (läs:igår) var det ju torsdag och då är det helt andra siffror som gäller – enligt kvällsblaskorna. På en söndag t.e.x. är det familjen som gäller. På söndagar är det tamejfan ingen som ens är otrogen.
    Kolla i närmsta söndagsbilaga själv så får du se 🙂

  11. Jag hoppas kravet finns kvar att partnern ska vara byxmyndig och villig 😛

  12. Johnny–> Jag må vara smått desperat, men jag är fan inte dumdristig.. 😉

Kommentera

